tisdag 7 september 2010

feber...

Vilken tur att jag hade bilen i dag, för Lovisa fick hög feber i går kväll igen.
Så vi var in och tog en massa prover, men vi har ännu inte fått några provsvar.
I morgon väntar lassa igen, för då är det dags för dropp igen.
Just nu har jag en fruktansvärd huvudvärk, hoppas att natten blir bra, så jag inte måste ha så ont i morgon.
Mikael , Mina och Maja har varit på kalas i afton.
Svågern J fyllde 40 år. GRATTIS !
Som ni förstår så stannade jag hemma med lollo.

Gud vad jag verkar gnällig, men det är värkens fel. eller???

Sov nu gott alla nära och kära!
Kram.

3 kommentarer:

  1. Usch då , hoppas hon hinner krya på sig innan valpen kommer. Huvudvärk är hemsk att ha jag har haft det nästa hela dagen , men har fått bort det mesta men lite har jag kvar. Jag hoppas du får en bra natt. Så söt valpen är, längtar till jag får se den. Kramar från öjebyn

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa. Min kommentar verkar ha flygit sin kos... Hursomhelst, tack för din söta kommentar! Du är såklart välkommmen på "rundvandring" när du vill eller bara på en kopp kaffe:)
    Men vilken gosding som är på väg till er...en sån skulle jag vilja ha...:) Men...med J allergisk går det bara inte:(
    Ha det gott o hoppas ni kryat på er!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Jag menar goding, sötis... inte gosding;) Hihi

    SvaraRadera