onsdag 1 september 2010

sjuka !

Då var Onsdag slut...
Då jag vaknade i morse var jag så dålig att jag tänkte att jag nog hade lunginflammation.
Mindes att jag fått slemlösande tabletter i vintras, så jag tog en sån och började hosta.
Efter lunch tog jag en dusch och som alla vet , känner man sig oftast bättre då.
Och just nu känns det som om det har vänt.
Lovisa är fortfarande febrig och förkyld.
Mina har varit hemma i dag för att hon blivit så förkyld.
Maja har varit i skolan.
Callit (halta lotta) är bättre, men nån jakt är det då inte på tal om för hans del än på ett tag.
Och Micke då.
Han är så duktig och jobbar på i stugan, längtar tills jag får se vad han gjort.
Oj vad jag gnällt nu.
Hoppas jag orkar pyssla lite i morgon.
Suget finns, men inte orken.
Nej, nu ska jag sova.
Sov gott!

1 kommentar: