onsdag 22 september 2010

Stugan

Det ligger bräder överallt, men ser ni att elen är dragen?
Farfar har varit 2 dagar och dragit el, medans Mikael har börjat med underspikningen, det blir så fint...

Själv har jag slipat balken och pelarna, innan jag grundade med visir utan pigment.
Så nu är det äntligen grundat.
Måste även visa att jag pysslat lite grann.
Denna finns nu ute på Tradera.
Hundarna fortsätter att sköta sig, Mikko blir alldeles till sig när han ser Brorsan.
Och tänk att Brorsan kunde vara lugn...
Han lägger sig ner och låter sig tuktas av Mikko.
Hoppas nu att det blir fint väder i morgon, för då ska jag åka en stund till stugan och måla.
Tror stugorna behöver städas också.
Nej, nu ska jag gå och lägga mig, så jag orkar stiga upp tidigt.
Camilla kommer förbi 07.10, och då följer jag henne till jobbet.
Då får jag låna hennes bil, för hon jobbar hela dagen.
Ja, vi har ännu inte köpt en bil till mig.
Sov gott nu alla !



1 kommentar:

  1. Så fint det blir. nu får vi hoppas att vi får en fin skön helg. Så man kan vara ute!!! Ha det så bra kram från Åsa:)

    SvaraRadera