söndag 19 september 2010

Det går framåt.

Ja, Mikael har börjat med takutsprång och underspikning.
Själv har jag grundat, och städat upp lill stugan.

Skrev ju i går att jag köpt skor.
Då var det ett par tuffare skor jag köpte, men tänkte visa ett par stövlar som jag beställt från Ellos. 50% rabatt, så det blev just över 300 kr med frakt, så det var ju inget att fundera på.
Maja har redan fått dessa skor , så jag har provat dom och dom var jätte sköna, och jag har ju nästan aldrig klack, men någon gång ska jag väl ha dessa.
I vårat hus kan alla 4 tjejer ( om jag nu får kalla mig tjej ) ha samma stl på skorna.
Vi har inte exakt, men vi kan låna skor av varandra.
Mycket praktiskt.
I morgon blir det sista gången till tandläkaren för den här gången, puh.
Då måste men upp med börsen...
Hade tänkt pyssla lite i kväll, men jag orkade inte.
Jag sköter ju Mikko på nätterna, och morgonen, så jag ligger lite på minus i sovtimmar.
Tur att han är så söt, så man vill bara mysa med honom hela tiden.
Nej, nu ska jag se vad alla andra har haft för sig i dag.
Tjingeling !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar