måndag 20 september 2010

Trött !

Min Callit !
Han äter medicin, och får inte jaga än på 1 vecka.
Min söta Lovisa, som kunde slita sej från Mikko i kväll...
Hon åkte på musikcafe med en kompis.
Kortisonet verkar ha brytit febern, för nu är hon piggare.



En liten skylt som åkte ut på Tradera idag.
Det är så roligt att lägga ut det man har gjort.
För ärligt... man kan ju inte ha hur mycket som helst själv, eller ???
Trött.
Ja, konstant trött är jag.
Till och med när jag kör bil är det jobbigt.
sist men inte minst måste jag tacka alla som lämnar en kommentar.
Jag väntar ju inte att man ska skriva varje gång, men det är så roligt när man ser att flera ger sej till känna. ( tack för trevligt sällskap senast Anki )
Skulle vara roligt om alla som tittar in i veckan vill skriva hej i alla fall.
Kram alla där ute!
Vill passa på förresten att GRATULERA min svärmor, som fyller år i morgon.
Kram och grattis, hoppas du får en trevlig dag med dina systrar.
Tjingeling !


3 kommentarer:

  1. Allt du gör blir kanon fint!!! Håller på att åka på en ny förkylning och min hals gör ont. Så fort jag och johan blir friska så måste vi komma och hälsa på och träffa valpen Mikko. Nu ska jag torka lite kiss som min "lilla" valp har orsakat. Kram från oss i Öjebyn

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa! Regnet öser ner ute - gäsp.....
    Kanske kommer vi förbi om du orkar. Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Nattsuddare där. I sommar har du blivit värre än mig. Nu finns det kanske annan orsak också. Jag hör av mig om jag behöver frys hjälp;) Vi hörs kram //Camilla

    SvaraRadera