fredag 3 september 2010

ÄNTLIGEN....

Äntligen efter en veckas förkylning fick jag komma ut till stugan och se vad Micke gjort.
Han hade spikat rote + laggt papp på låga taket mot vägen.
Svårt att ta bra bilder i mörkret, men här syns taket som jag hoppas jag ska hinna grunda i morgon.


Här får ni vrida på skallarna lite, för jag har vridit kortet, men ändå kommer det in så här.
Här står jag högst upp på stegen och kollar in loften, och Brorsan får för sig att han också ska upp.
Titta ordentligt på honom , så ser ni att jag som inte så gärna klättrar på stegar, blev väldigt orolig.
Nu ska jag packa inför morgondagen, för jag kommer att åka till stugan så fort jag varit på soptippen med skräpet, som ligger på släpen.
Sov gott!


2 kommentarer:

  1. Åsa blocket i dag 22.24 Bil. Kram.//Camilla

    SvaraRadera
  2. Så fint det blir:) Hoppas ni mår bättre alla tre, min hosta vill inte ge sig i bland känns det som att jag kommer hosta upp mina inälver;) Han är ju för snygg Brorsan, verkligen bus i blicken. Hoppas M hinner fara på skjutbannan så han får lite skott vana. Kram

    SvaraRadera