tisdag 28 september 2010

tisdag!

Tänkte vi skulle ta en titt på stugan...

Den ser väldigt konstig ut utan fönster, men snart...
Mikael håller på att spika underspikningen , och det blir bara finare och finare.


Sista bilden!
En ny tavla jag gjort.
I morgon är det onsdag och Lovisa ska ha dropp igen, och vi har tänkt att "smuggla" in lilla Mikko, så alla får se honom.
Mikael ska få hjälp av farfar igen, han ska sova där och jobba i 2 dagar.
HÄRLIGT!
Ursch ! kom just på att jag ska till tandläkaren också i morgon.
Stress, stress.
Tänk att jag inte jobbat på 9 månader nu, och inte mår jag särskilt mycke bättre just nu, måste börja tänka på mig själv lite mera.
Det är inte lätt när man vill vara alla till lags, man slits liksom åt många olika håll.
Nej, nu ska jag sluta gnälla och lägga mig och sova, så jag orkar med morgondagen.
Sov gott alla !




1 kommentar:

  1. Det blir otroligt spännande att se slutresultatet, det verkar bli så fint. Ni är så duktiga. Kram från "Billa"

    SvaraRadera