tisdag 5 april 2011

Äntligen .


Godmorgon!
Äntligen sitter jag vid rätt dator när jag ska lägga in mina bilder.
Oftast sitter jag på kvällen i sängen innan jag ska sova en stund, men då har jag Lovisas dator, och den går det inte att lägga in mina kort på.

Kolla nu snömängden på denna bild tagen i söndags.


Vi var där och satt och nästan sov i tystnaden i söndags.
Helt underbart.
Vi hörde hur det droppade från taket, och isen hade nu riktigt mycket ovanå vatten.
Så nu är våren nära.....


Vi satt och tittade på hundkojan som vi fått av farfar till hundarna, och konstaterade att Brorsan hade nog varit in 1 gång då vi gömt godis i den.
Annars har ingen gått nära den, så nu bestämde vi att vi skulle bygga en liten hundbård till Mikko med den i.
Han hoppas vi vill vara i den.


Ja, solen skiner i dag, så jag ska nog sitta ute en stund och virka , för jag har hunnit ganska långt nu.

Mina började i går en prova på kurs på folkhögskola, som arbetsförmedlingen hade, men redan i dag kommer hon att jobba istället.
Snacka om att hon blev lycklig då dom ringde.

Nej nu ska jag fika frukost, läsa Norran och ta det lungt en stund.
Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar