onsdag 20 april 2011

VÅRRULLAR.


I dag har jag varit hos Camilla, som var snäll och lärde mig göra vårrullar.


Här sitter jag och rullar i fyllningen.
Det var petigt och noggrannhet som gällde.


Här har vi börjat fritera.
Kan meddela att det tog tid.


Men vad gör det när man får så här fin mat att lägga i frysen.
Trevligt att ta fram och bjuda på.


Mikael kom förbi medans Maja spelade bowling, och fick provsmaka.


Ja efter 5 timmar var vi så klara med 80 vårrullar.

När jag sen kom hem var jag liks i farten , så det blev en pannkaks rulle med köttfärs och 2 tigerkakor.
Bra att ha nu när vi börjar vara i stugan lite mer.

Sov gott nu alla som kikar in.
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Ja, tack själv för sällskapet, riktigt trevligt. Vi får väl se så mycket du har tänkt bjuda=) Kram.

    SvaraRadera