tisdag 12 april 2011

Tänk att det var nyss....


Tänk att det var nyss jag började virka mitt överkast till stugan.


Och tänk att jag redan hunnit mer än hälften...
Ska sedan virka enfärgat runt om.


Ser ni en sån myskille vi har.
Här ligger han i soffan på 3 kuddar.


Vet inte hur många gånger jag sagt det, men han är BARA FÖÖÖR GULLIG.

I dag har jag försökt städa, men det har inte gått så bra.
Har hunnit lite i alla fall, och det är bättre än ingenting.
Eller ?
Sen måste jag påminna om en viktig match i kväll på 4:an
Skellefteå AIK mot Färjestad, hoppas naturligtvis på vinst.
Eftersom det är hemma match så får vi se den utan Mikael, för han har ju sin sitt plats i ladan.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Fint blev det med överkastet:) Hur går det för mikko med att kissa in nu??? Har du sytt något skvättskydd som du pratade om??? Men han är ju för gullig eran vovve...en riktig mumsbit är han;)

    SvaraRadera