söndag 10 april 2011

Då har man sparat några hundra igen.


Hejsan!
I morse åkte saxen fram igen.
Kan meddela att handfatet var fullt, och då menar jag fullt med hår.
Jag har ju så mycket hår och självfall, så jag har det sista året faktiskt klippt mig själv framför spegeln.
Vet ju inte vad alla andra tycker, men jag brukar vara nöjd med resultatet, och det är ju det viktigaste.
I dag blev det nog ca 8-10 cm på längden som åkte, och så tunnade jag ut det med trimsaxen.
Har jag förresten berättat att nu har Brorsan även tuggat sönder mina andra glasögon...
Ska på Ögon i veckan, så jag hoppas att jag snart kan köpa nya.


Svårt att inte tycka dom är söta, då dom sover.
En i soffan en under bordet och den tredje utslagen på golvet.
Denna bild ska jag passa på att njuta av, för så här är det nästan aldrig.
Brorsan har ju lite svårt att vara still.

Nej nu ska jag gå och fixa lunch till mej och flickorna, Mickael är i Umeå och Bowlar.

Ha det gott.
Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Önskar jag skulle våga, att klippa mig själv. Du är duktig. Ha det gott. Kram.

    SvaraRadera