torsdag 25 augusti 2011

En lycklig tjej !


En lycklig tjej utanför SIN  alldeles egna  lägenhet !

I dag fick hon nyckeln, så vi fyllde bilen med kartonger och åkte dit.
Jag glömde kameran!
Förstår ni, nu när jag äntligen skulle få visa den för er, så glömmer jag kameran.
Men denna bild tror jag någon har tagit med Minas mobil, så det är ju inte den skarpaste bilden, men jag tror ni ser ändå hur lycklig hon är.

I morgon jobbar hon till 16.30 , men efter det ska det väl bli lite möbler hoppas jag.

Min nacke värker och huvudet likaså, så nu blir det en tidig kväll med lite piller i magen.
Hoppas jag slipper huvudvärken i morgon.

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Det var så mysigt att fika hos Mina i hennes lgh. Tack för fikat, kram och godnatt! Kicki

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut:) egen ingång och bottenplan...kan ju inte bli bättre:) Vi måste komma ner snart och titta och ge henne en inflyttnings present:) Hoppas du får en bra natt och att du vaknar upp i morgon pigg och ingen smärta. Kramar i miljoner från Öjebyn

    SvaraRadera