söndag 14 augusti 2011


Hallå!
I dag fick jag alla 3 flickorna att följa med ut till stugan, och dat är inte ofta man lyckas med det.
Först försökte dom få stanna hemma, men då sa jag att jag skulle göra spagetti och köttfärssås till lunch och grilla kycklingfileer till middag.
Jag sa att stannar ni hemma får ni äta nudlar.
Smart drag av mig.
För som sagt alla föjde med.

Väl hemma så började jag och Mina lasta av släpen, för Mina har fått en massa möbler som ska målas om.
Eftersom hon mest troligt får flytta in redan i veckan , så skulle jag i alla fall ha bråttom med målningen, men ungdomen i dag tar allt med ro.
Värst är det för mamman som gärna ska vara klar när hon kommer på vad som ska göras.
Egentligen tror jag så här, när jag börjar tänka efter så är dom  ganska så smarta, för JAG har ju nu redan i kväll slipat 4 stolar åt henne.
Eller vad tror ni?

Nu ska jag i alla fall trött försöka mig på en lite tidigare kväll.
Så sov gott !

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar