tisdag 30 augusti 2011

Fika hos Mina


I går var jag och Lovisa och hälsade på Mina, hon bjöd på fika.
Farmor hade varit förbi med en tårta, som vi fick smaka.


En tjuvtitt in i sovrummet.
Hon har ett stort sovrum, ska visa lite mer en annan gång.


Gungstolen framför fondväggen i rummet.
Och en av alla hennes fotoramar, har fått sin plats i rummet.




Sist måste jag visa vad jag och C var ut och plockade i dag.
Karl Johan !
Så fina och så härligt att få strosa i skogen i lugn och ro.
Tack C för att jag fick följa med.

Nu har jag suttit och rensat svamp som jag lagt i svamptorken.
Ska fortsätta med det även i morgon.

Det har varit en lång och tung dag i dag , så nu ska jag försöka sova.

Kram Åsa


1 kommentar:

  1. Tack själv för en härlig stund utan stress och jäkt;) samt att vi fick annat att tänka på en stund. Kram vi hörs.

    SvaraRadera