tisdag 13 december 2011

förkyld


Hejsan!
I dag stänger mamma hotellet !

4 st förkylda själar är vi nu hemma, Micke håller sin i chack med kortison spray.
I går låg jag hela dagen med frossa och nästäppa, tur att det finns sinova.
Så går fick jag vila ordentligt, för jag var ensam hemma.
MEN, Lovisa kom hem vid ca 14 tiden och hade fallit.
Allt såg bra ut till kl 18 ungefär, då blev foten lite blåare och hon hade väldigt ont.
Fyllde mig med Alvedon och lite till, sen bar det av till Akuten.
Så just nu har hon en gips skena på foten/benet.
På detta då ligger hon nu också förkyld, Maja har jag hämtat hem från skolan,  för hon känner sig sämre igen.
Oj, Oj, Oj, vad jag gnäller, men ibland måste man få göra det.

Nej, nu blir det soffan igen.
Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Krya på er alla sjuklingar. Kram från Perssons i Piteå

    SvaraRadera
  2. Du gnäller? Åsa! Man måste få vara sig själv närmast ibland... Det är inte kul när allt kommer på en gång. Se nu till att krya på er så vi får mysa någon kväll! Kram kicki

    SvaraRadera
  3. Usch inge skoj att bli sjuk nu så nära jul...skickar många krya på er Kramar från Öjebyn:))

    SvaraRadera