torsdag 15 december 2011

Fortfarande förkyld...


Hej!
I går var vi på lassa, för Lovisa hade dropp.
Där fick jag pyssla lite, så det blev 2 hjärtan till toan.


Med änglar och fjun.
Kände mig riktigt bra i går.
Men i dag kom hostan som ett brev på posten.
Fy så jobbigt det är med hosta.


Trots förkylning ( som faktiskt är bättre ) har jag i dag bakat JULENS kaka.
Aromkakan.
Ligger här på min fina tallrik från indiska och väntar på att Micke ska provsmaka.
Flickorna blev i alla fall lyckliga.

I morgon ska Maja få provsjunga på "Ladan",
Ung. 1,15 min ska det ta att sjunga Du Gamla Du Fria  2 verser.
Hon har provat och klarar det i den takt hon har tränat på.
Lovisa hon skuttar runt med benet i gips.
Det är jätte jobbigt för henne, för hon har ju inte precis så mycket muskler, och balansen är väl inte heller den bästa.
Jag får hålla mig bredvid då hon går, för annars ramlar hon väl och bryter någonting mer.
 Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. ÅH denna ljuvligt goda kaka. Jag längtar till jag får smaka. Krya på er. kramar camilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till Maja och krya på er Lovisa och Åsa. Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Hej! Va roligt att du vill följa min blogg. Välkommen ska du vara. Nu ska jag ta mig en titt här hos dig. Ha en fin fjärde advent.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera