lördag 3 december 2011

jul i vårt hus


Hejsan !
Blev tvungen att ta mina gamla panellängder och göra om till dukar, för ni vet, nymålat...
Man vill ju inte att det ska bli repor direkt, och man vill ju gärna börja använda det direkt.


Detta blev inte rätt bild, men här har jag nu satt glitter rossetter och ljus i granen.


Lite jul även på köksbänken.
Årets julmuggar.


Sen kunde jag ju inte låta bli att måla ljusstaken vit...
I går kväll hade vi julfest på jobbet och då hade det dekorerats med dessa kvistar från lärkträd.
Dom skulle kastas, så jag och 2 arbetskamrater blev ju kvar tills det skulle börjas städa, då norpade vi alla kvistar som gick.

Nej, nu väntar stan  på mig, Åsa kommer och hämtar mig .
Kanske hittar jag nån julklapp.

Ha en alldeles underbar lördag och var rädda om varandra.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Kan intyga att det blev jättesnyggt med panelgardiner på bordet. Tack för supergott adventsfika och ert trevliga sällskap! Kram Ekholms

    SvaraRadera