fredag 9 december 2011

Nu är det klart.


Ingen rolig bild att visa, jag hade dessutom redan börjat tapetsera innan jag kom på att jag skulle ta kort.
Panelen har nu även på övervåningen blivit vit, och nu är det...


färdig tapetserat överallt också.


Här är ett skåp som vi köpt av Mickes moster för 100 kr.
Även det har fått bekanta sig med vitfärgen.
Tog bort glasen och satte dit spets i stället.


Även mitt gamla skrivbord har blivit målat, nu är det snart stolens tur.
Ingen städad bils, men jag har en massa pyssel, som nu ska få bo i detta rum, måste bara fixa till förvaringen.

Här är det snöoväder, huva ligen.
Lovisa har en kompis på besök i helgen , så i kväll blir det Tacos och sedan ska dom gå ut.
Hoppas dom får trevligt.
Skulle tro att det blir Micke som får vara chaufför, för jag kör helst inte i detta ovädret.

Nej, nu ska vi äta.
Ha en trevlig helg.
Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Kommer snart på besök. Kram från Svärmor

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    så härligt att tapetsera- bra tapetval! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera