lördag 25 februari 2012

jag har ju pratat om det förut...


Hejsan!
1 gång per år brukar Mikael och några kompisar åka till fjällen, och då brukar ju jag hitta på ett och annat.
Som förra året fixade jag toan nere.


Hur som helst, så ska faktiskt även jag och flickorna få följa med i år....
Vilket innebär att " råttan " inte kan hitta på några hyss.
Ja, som ni förstår, så var jag ensam i går och började riva tapeten som suttit uppe i 25 år!


Enligt alla fackmän så skulle detta inte gå utan skulle behövas bredspackel i hela rummet. (eftersom jag målat tapeten 2 ggr.)
Nu visade det sig att det gick jätte bra.
Så när alla var borta i går började jag att tapetsera.
Svårt att visa en bra bild, men det är pärlemo rosa rosor i alla fall, köpta på coop bygg.
Alldeles nyinkommna.

Så, som ni förstår var råttan alltså igång i går kväll.

Nu ska jag plocka och pynta lite grann.

Ha en trevlig helg

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Ser superfint ut. Kram camilla

    SvaraRadera
  2. åsa! Du måste skriva vilket cafe du var på, var hittar man det, fler än jag är nyfiken... kram Kicki

    SvaraRadera