onsdag 29 februari 2012

snart så...


Hejsan!
Tänkte dela med mig av mitt senaste projekt.
= tapetsering.


Eftersom jag har en del besvär, så tar jag det lungt .
1 vägg är n kvar och sedan ska jag måla elementen, för det behövs.


Som ni ser har hyllorna kommit upp i alla fall.
Känns skönt att det äntligen blev av.
I afton åker vi till Hemavan.
Ska bli skönt att få vara ledig och hoppas det är fint väder, så dom där prickarna i ansiktet kommer fram.
Mina ska bo hemma hos oss och sköta om Callit och Mikko.


Och Brorsan han har turen att få tillbringa tiden hos dessa sköna damer + 2 till i Piteå hos Johan och Åsa.
Riktiga klippor är dom, som orkar med detta.
Men som jag sa, skulle jag inte kunna slappna av om nån annan hade hand om Brorsan, för han är ju speciell.
Men go ändå.

Nej, nu ska jag åka och jobba några timmar.

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Så vackra tapeter!
    Ha en härlig tur till Hemavan.Och skaffa dig många vackra prickar.

    Kramar
    Heléne

    SvaraRadera
  2. Njut av ledigheten. Hoppas att ni får riktigt fint väder. /Birgit

    SvaraRadera