tisdag 14 februari 2012

ont, det gör ont, men det går...


Så har vi haft änu en helg utan internet....
Här ligger i alla fall Brorsan och myser i söndagsvädret.


Och här har Mikko gömt sig....


Vi passade på i det fina vädret att åka till stugan och grilla lite korv.
Här är det Callit som njuter av att få springa runt.



Micke nere vid havet.

Väl hemma tog jag och Micke en skotertur på ca 2 tim, helt underbart.
Men tror inte min nacke orkar en skoterhjälm, för måndag var jag helt klubbad, med fruktansvärd värk i nacke och rygg.
Och naturligtvis det som följer med det. -Huvudvärk.

Nej nog om det i dag är det alla hjärtans dag, så jag vill skicka en hjärte kram till alla jag känner.

Kram Åsa

1 kommentar:

  1. Kramar till er alla på alla hjärtan dag
    krya på dig
    Svärmor

    SvaraRadera