torsdag 16 februari 2012

ommöblering


Hejsan!
I söndags när jag hade så ont i nacke och huvud, efter att ha legat nästan hela dagen började det pirra i knoppen.
Tog och bar ut ek bordet från rummet till altan, och in med köksbordet i rummet, ut i förrådet och hämta in förra rumsbordet, som då var engelskt rött.
Började måla direkt...
Och fortfarande behövs nog 1 varv till, ska köpa mer färg i morgon.


Så här blev det då i rummet med köksbordet, och jag tycker faktiskt att detta var bäst hitills.


Det har faktiskt börjat smyga sig på lite färg här hemma och just nu är det blått som finns lite här och där.
I Tv rummet har jag hängt upp mina jeans gardiner, får se om jag kommer ihåg att fota där i morgon.

Nu till någonting helt annat.
I kväll kl 19.00 på Skellefte AIK s hemma match ska nu Maja äntligen sjunga nationalsången.
Hennes kompis ska filma och lägga ut på Ytoube, och lyckas jag, ska jag lägga in den här på bloggen.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar