söndag 19 juni 2011

En härlig helg i stugan.


Hejsan!
I helgen har jag och Micke varit ensamma i stugan, och det händer inte ofta.
I dag Söndag hade dom försäljning av blommor i burvik, så jag handlade lite och planterade till bron i stugan.
Tog en gamal  pottstol, som inte var helt fräch och satte en kruka i skåpet och lät blommorna titta fram ur potthålet.
Fint va?



I helgen har jag också målat bordet som ska stå på altan.
Skivan ser mörkare ut på bild än den är.


Norr sidan blev också klar.


Sen tror jag att jag inte visat boleron som jag virkat, i mormorsrutor.

I morgon blir det en tripp till universitetssjukhuset i Umeå med Lovisa.
Hoppas det inte regnar , för det är så jobbigt att köra då.

Sen måste jag önska svägerskan med familj trevlig semester, och hälsa alla jag känner.
Kör försiktigt.
Detta gäller naturligtvis alla som ska ut i trafiken.'

Puss och kram.

1 kommentar:

  1. Blev jättefint med pottstolen. Kör försiktigt till Umeå. Kram.

    SvaraRadera