onsdag 1 juni 2011

Stugan.


Ser ni rosten?
Visst är det vackert?
Det tycker i alla fall jag, och blev så glad när jag hittade dessa i stugan hos min mamma och pappa.
Satte lite hallonplantor i den stora ringen.


Sen har jag bestämt att grillen ska stå på uteplatsen lite lätt tillgängligare.
Har sått dill och persilja i den långa  plåtlådan och gräslöken får hänga på nätet.


Förstår inte vad som hänt med kameran...
Den tar så otydliga / suddiga kort nu mera.
Ska prova den andra kameran  som vi har.


Suddigt eller???
Men nu har jag målat mina sålådor och det blev så fint.
Nu undrar ni kanske om vi ska ha flis bara på marken så här?

NEJ, men gräsmatta det får vi ta ett annat år.

Solen tittade fram i afton , så jag hann sitta och sola en stund.
Lyckades även rensa rabatterna.

Nej, nu ska dammsugaren fram, för här dansar råttorna.

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar