onsdag 15 juni 2011

Majas skolavslutning.


Oj vad stor hon blivit!
Min lilla Maja som i dag gick ut 8:an.
Som vanligt bjöd hon på skönsång.
Vi filmade, och ska lägga ut det så ni alla kan få höra, men jag/vi behöver lite hjälp för att klara av att lägga ut det.


I måndags var jag och blev bjuden på lunch tillsammans med mina arbetskamrater.
Vi åkte sedan till våran lokal, och det kändes så mysigt att få träffa alla.
Väl där fick vi alla en blomma av våran arbetsledare, och den ska nog bli stor och fin ute i stugan.

I dag har jag också hunnit pyssla lite, men resultatet visar jag kanske i morgon.

I dag skickar jag en extra stor kram till min kompis Åsa som ligger på sjukhuset i Umeå och är nyopererad.
Kram till dej och hoppas allt gick bra!

Sov gott !

1 kommentar:

  1. Hoppas att det inte dröjer så länge innan vi får lyssna på Majas sång./Birgit

    SvaraRadera