onsdag 29 juni 2011

Vilken underbar värme.


Hejsan!
Här har vi tropisk värme... hela 32 grader varmt har det varit i dag och fortfarande kl 00,35 så är det varmt.

Nu till det vesäntliga.
Jag har länge varit ute efter en REDA hylla, men har aldrig riktigt hittat en , men här om dagen var vi med sopor till sopstationen och vad låg inte i en konteiner om inte denna vackra skapelse.


Jag skyndade till min man och sa att om denna inte skulle få följa mig hem skulle jag inte kunna sova.
Hoppade därefter ner i  kontainern och plockade upp den.
Väl hemma , så ser jag att det var en orginal REDA med orginalfärg och märke, ännu lyckligare blev jag då.


Sen är nu min filt klar endast nån enstaka tråd att fästa.


Nu är även bordet till verandan klar.
Det blev matt lack på till slut och då blev vi nöjd, nu är det bara stolar som fattas, men det brukar inte vara nått problem.

Ha nu en fortsatt trevlig sommar !

Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Allt blev jättesnyggt, snabb är du också. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka. Jag har en sån inbyggd i köket men vill ha glasförvaring istället för de fula i plast som sitter där nu.
    Ha en trevlig helg.
    kram Agneta

    SvaraRadera