torsdag 16 juni 2011

Lite pyssel


Hejsan!
Jag lovade ju att visa vad jag gjorde  går.
Jag lekte lite med betong.
Gjorde 2 st ljuslycktor i en större kakform, men den ena hade jag alldeles för bråttom med, så den höll inte.


Ett betong fat gjorde jag också.
Blev inte helt perfekt, men det får duga.
I dag har jag gjort 3 ljuslycktor och ett försök till ett hjärtformat fågelbad.
Visar en annan dag.


Detta ordspråk passar verkligen i stugan.

Så  det målade jag på min lilla bänk, som jag tror ska få stå vid dörren på verandan ute i stugan.

Annars då?
Jag har varit och cyklat till en tjej som säljer pärlor, hon hade 40 % rea på allt, så lite tråd och lite pärlor fick följa med hem.


Nej, nu ska jag sätta mig framför TV:n och bara slappa.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar