måndag 30 maj 2011

Min svägerska.


Har ni sett så fin stol min svägerska skulle kasta....
Jag frågade om jag fick ta den, och hon sa snällt ja.
Så nu är den slipad och färg väntas ev i morgon.


Kolla dessa då...
Dom här kom min svägerska förbi med i afton.
Tackar så mycket, nu ska det bakas lite kakor till att fylla dessa med.



Har även sytt kuddfodral till 2 kuddar, som Camilla handlade hem från IKEA-
Ska ta bättre bilder, för tyget är jätte trevligt, som stora bäck o bölja-


I kväll har jag dessutom hunnit klippa gräset.
Jag gillar verkligen att klippa gräs, kanske för att jag är alldeles ensam och kan gå och tänka på just ingenting.

Nej, nu är det en trött Åsa som säger god natt!

2 kommentarer:

  1. Så söt du är! Kram Kicki:)

    SvaraRadera
  2. Vilken snäll svägerska du har;) Johan är med Linus klass på fagervik och sover över och Tim är hos mamma i natt. Jag ska snart ut och trotsa regnet med alla tikarna , sen ska jag i väg och jobba:) Johan är lyrisk hur bra kursen var han tycke Mattias kunde så otroligt mycket och nu har han nedräkning till i helgen för då väntas en ny kurs helg med Mattias Westerlund fast inte i Arvidsjaur utan i Blåsmark:) Ha det!!!

    SvaraRadera