torsdag 26 maj 2011

Städa ute eller inne?


Det blev ute, som det blev städat.
Lite ommöblering, skurat golv och lite pynt och blommor.


Svårt att se, men till höger på bild står nu min soffa, vit och fin.


Ljuskronan som jag köpte på myrorna för 30 kr fick också plats över bordet.


Det gråa skåpet.
Ska det bli vitt eller?


Sen lyckades jag faktiskt också ha ork till att klä om soffan i köket.
Lite rosa mot allt vitt.

Sitter nu och surfar ute på altan, dricker lite kaffe och har det mysigt.
MEN, jag måste nog städa lite inne också idag.

Kanske lite senare...

Nej, nu ska jag ut i blogglandia och kolla läget.

Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort
    Kram från svärmor

    SvaraRadera
  2. Du börjar ha lika fullt som mig!:)
    Visst borde vi äga varsin herrgård!!!!
    Kram Kicki

    SvaraRadera