fredag 20 maj 2011

En helt underbar dag i stugan.


Vilken dag !
Har varit hela dagen i stugan.
Mina rostiga ljuskronor fick följa med.


Hängde upp dom på uteplatsen.


Sen har jag planterat  svarta vinbär och röda vinbär i varsin sålåda.
Ska så lite ringblommor och klint också.
I den tredje lådan planterade jag en rabarber.
Nu undrar ni kanske varför jag sår allt i lådor?
Svaret är att hundarna har en benägenhet att kissa på mina buskar och rabarber, därav får dom komma upp lite.


Här skruvas det reglar på altan.


En bild tagen lite från nedan.
Ser ni hur stilla Callit sitter, han njuter också av att vara i stugan, då han får vara lös hela tiden.
Nej, nu ska jag vara trevlig med mina barn en stund innan John Blund kallar.

Sov gott!

1 kommentar:

  1. Så härligt, längtar till bättre väder och att tillbringa tid hos er i stugan. Kram.

    SvaraRadera