onsdag 25 maj 2011

en klocka


Hejsan!
Gårdagens pyssel blev en klocka.
Detta var en ful guld ram, med mindre fina bilder i, som jag la min hand på och ändrade till detta.


Mindre bra bilder, men ville visa ändå.

I dag ska jag med Lovisa på Lassa igen, tydligen var proverna inte så bra, så det blir provtagning igen.
Men det är ju bra att dom är noggranna.

Ev, om Lovisa får som hon vill, blir det lunch på stan efteråt.

Mina har följt farfar ut på älven, för en fiskedag.
Hoppas dom får fisk.

Nej, nu ska jag försöka städa lite, men tyvärr har jag lite för mycket värk i mina händer, så dom vill inte riktigt allt som jag vill.

Ha en fortsatt trevlig dag.
Kram Åsa

3 kommentarer:

  1. Så fin klockan blev...men det ska ju vara Dollar;) Måste erkänna att BRORSAN är SAKNAD här och han är ALLTID Välkommen hit ska ni veta:) Snart ska jag på Personalmöte och sen är vi 9 brudar från jobbet som ska springa kommunjoggen i kväll...du vet ju Beach 2011 är ju snart här:)) Kramar från mig och fyra utslagna TIKAR:)

    SvaraRadera
  2. Så läcker klocka - så duktig du är! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Jag ser att klockan finns ute på Tradera. Varför länkar du inte från din blogg till din annons på Tradera. Jag älskar bild två med gråaktig bakgrund. Du borde redan ha fått flera bud. Dom måste bara hitta din annons! Det kanske är någon som tittar in hos dig som älskar din fina klocka! Kram Kicki

    SvaraRadera