torsdag 5 maj 2011

Bjuder på mig ...


Ja, då har äntligen mina vita köksgardiner åkt upp igen.

Har kanske tänkt extraknäcka som skogsmulle, eller vad tycker ni?





Tror ni jag får nått uppdrag?

Jag frågade Maja om jag fick följa henne på skolan, men det fick jag inte...
Förstår inte varför.

Nu är det Majas tur att vara förkyld, men jag är inte heller helt kry.
Tyvärr är dessutom min reumatism på väg in i ettskov igen, så händerna fungerar inte längre som dom ska.
Men jag har ett inplanerat läkarbesök på Reumatulogen i Umeå nu i maj.
Får se vad doktorn säger då.
För den med. som jag äter nu ska man göra uppehåll på över sommaren.

Ha en fortsatt trevlig Torsdag.
Kram Åsa

2 kommentarer:

  1. Tänker nästan mer på lilla My. Hoppas du får en trevlig kväll. Sköt om dig. Kram.

    SvaraRadera
  2. Skogsmulle som Ida träffade i Utbys skogar - det måste ha varit du!!!! Kram Kicki o Jonas

    SvaraRadera