söndag 1 maj 2011

Hade ju lovat.


Hade ju lovat mer bilder från stugbygget...
Men jag blev liggandes i en envis förkylning, men nog ska jag visa mer , men inte just nu.
I går var det valborgsmässoafton och Micke, Camilla och Dennis var hos oss.
Jag hade gjort en liten paj till förrätt, och sedan grillade vi kött och åt tillsammans med hemgjord potatissallad och kantarellsås mm.


Som vanligt for vi till skolan där det var valborgsfirande, om än numera i liten form.
Maja sjöng och underhöll tillsammans med Hjalmar.


Blir lika stolt varje gång, för hon kan verkligen sjunga, flickan min.


Sedan bar det av hem igen för att avnjuta en hemmagjord chokladmousse (med rom i)
med grädde och jordgubbar.

Kommer på mig själv att jag ingen bild på Dennis tog, men han skötte sig exemplariskt.
Mikko tyckte det var en konstig prick, han sprang bakom Dennis hela tiden.
Mycket bra träning.
Han är ju van barn, men bara stora.

Nej, nu ska jag väcka Micke och höra hur han mår i dag.
Nu ska ni inte tro att det är huvudet han har under armen...
Nej, han har ju så problem med magen just nu.

Ha en skön 1:a Maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar