söndag 22 maj 2011

Brorsan är hemma!


Brorsan har nu bott i Piteå hos J och Å i ca 1 1/2 vecka, så i dag har vi varit och hämtat hem honom.
Måste säga att promenaden med honom när jagkom hem var gudomlig, tusen tack!!!


Den här synen torde vi väl inte få se nån mer gång, för brorsan har tagit rollen som väktare åt Mikko, så Callit kommer inte i närheten av honom.
Så att dom ligger så här nära varandra kommer inte att ske nu.
Men det är roligt att Mikko och Callit har fått tid att lära känna varandra också.



Min syster Karin fyller år i dag, så vi har hunnit vara hem till henne och fått massor av gofika.
En utav sakerna hon fick var min vinbäg, det fick också min bror, som vi glömt att gratulera.


Sen har jag nu målat en bricka svart, och jag ska ha ljusstakar på den, ungefär så här.

I morgon är en ny vecka, har ganska mycket inplanerat med Lovisa i morgon.
Och hoppas naturligtvis på en solig och fin dag med lugna hundar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar