måndag 25 januari 2010

Måndag

I dag har jag varit på jobbet och ätit lunch, det var trevligt och gott.
Tyvärr har Lovisa feber och känner sig hängig så det var snabbt dit och hem.
Hade tänkt gå på bio i kväll, men det blev flyttat till torsdag.
Just nu har vi ätit middag, uppstekt blodpalt mums.
Hoppas på sol i morgon så man kan ta en skogspromenad med killarna.
Det förstås sol eller inte killarna måste ju ut i alla fall.
Oj kom just på att det är måndag, då är det halv 8 hos mig.
Kvällen är räddad!!!

2 kommentarer:

  1. Usch då att lovan har fått feber, men vi får hoppas att hon snart blir kvitt den. Hörde på nyheterna att det kommer komma in snöoväder i morgon. Då blir det en inne dag för tikarna och jag måste ju ända sova för jag går på natten, så dåligt samvete behöver jag inte ha då;)Hoppas ni får en trevlig dag i morgon trots snö vädret. Kramar från lilla jag och hälsa flickorna och hundarna plus Micke förstås!

    SvaraRadera
  2. Hälsa krya på dig till Lovan. Hoppas du tog den sköna bastun ikväll som det var tänkt! Fick du några bra middagstips på halv åtta hos mig. Snart dax för våran?

    SvaraRadera