onsdag 20 januari 2010

onsdag

Ja nu var den här droppdagen slut, och allt gick bra.
Jag kunde åka hem vid halv 12, men inte var brorsan i buren där jag lämnade honom.
Nej han hade lyckats ta sig ut och fått tag i en brädbit och tuggat den i tusen bitar, tur det inte var plattång nr 2, för den var framme.
Har nyss varit ute med hundarna så nu ligger dom och sover.
Snacka om on eller off.
Måste säga att blogga det är riktigt skoj, man som bara vill att det ska bli en ny dag så man kan komma med ett nytt inlägg.
Och tänk att jag har klarat detta jag är ju inte direkt data van.
Hoppas nu på fint väder så jag kan ta några fina bilder på mina killar.
Kram alla !

1 kommentar:

  1. Ha,ha...det ska vara brorsan;) Fint hjärtat blev fick ett av tim när han hade varit hos farmor. Jag fick även välja mig en "docka" för ett år sedan men den fick ju ada tag på när vi var borta så den var i miljoner bitar:( när vi kom hem. Men nu förtiden biter dom inte sönder någonting , men dom har ju blivit äldre...och det är skönt när dom lämnar valpstadium bakom sig. Nu ska jag sätta på kaffe för jag väntar att min mor ska komma snart men först måste jag ut med alla fyra hundarna på promenad runt kvarteret...men då delar jag upp dom två och två för att springa med flera bajs påsar gör jag inte. Men ska jag ner på isen och rasta dom ja då får alla följa för då slipper jag allt med bajspåsar att göra. Ha en fortsatt bra dag och hälsa familjen och doggisarna:)

    SvaraRadera