torsdag 21 januari 2010

Ny dag till ända.

Ja nu är en ny dag till ända.Känns som om jag inte gjort nånting idag.
Kanske stämmer det....
Har i alla fall varit på promenader med hundarna,lagat mat .
Har varit trött hela dagen, tur att jag inte hade något inplanerat, så att jag kunde ta en slappardag.
Nej det är bara att ta nya tag.
I morgon ska jag skjutsa Maja till Popstar finalen som hon ska sjunga i.
Hon ska vara där hela dagen och träna, sedan är det uppvisning kl 18.00.
Då kommer vi att vara bänkade med kameran i högsta hugg.
Vi håller tummarna för vår lilla sångfågel.
Ni missar väl inte halv 8 hos mig, det är ju så bra.
Helge är ju bara bäst!!!
Nej nu ska jag ta och kika runt på alla mina favorit bloggare KRAM

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra för majsan i tävligen och vi alla här håller både tummar och tassar för henne.Ge henne en bamsekram från oss!!!
    Kramar från oss i öjebyn:)

    SvaraRadera