söndag 31 januari 2010

Söndag

Söndag kväll !
En ny vecka i morgon... I dag har jag varit med Maja till Skelleftehamn där hon sjöng på ett dop. Det klarade hon bra.
Sen skulle naturligtvis Mina ha med sig fika och bjuda på i morgon på skolan , så jag bakade blåbärskakor.
Snön den verkar då aldrig ta slut.
Kan inte påstå att vi just nu har välskottat, men jag är ju själv hemma en stund i morgon, då får jag vara ute och skotta.
I morgon måndag har mitt favoritställe öppet. (soptippen i Ursviken )
Ska väl lyckas åka dit med lite skräp och tidningar också.
I natt ska jag sova med smärtlindringsplåster på benet, hoppas jag får sova.
Nu är jag hursomhelst tröttare än trött, så jag tänker knoppa in tidigt i kväll.
Sov gott !

1 kommentar:

  1. hoppas du får en smärtfri natt och maja var så fin på kortet. Nu ska jag ut och skotta plogbilen har precis kört förbi och gjort en jätte vall .Men orkar inte skotta fint i dag utan det får jag göra när jag lämnat tim på skolan. Gonatt på dig!!!!!

    SvaraRadera