lördag 30 januari 2010

Skellefteå är bäst !

HANS är Robinson JA;JA Grattis !
Är bara så lycklig, för mig var det inget snack om saken.
Hans var en värdig vinnare...
Konstigt vad samhörighetskänsla man fick, man liksom tänkte Skellefteå.
Nog om det.
I dag har Anton fyllt 20 år och det är också värt ett stort grattis.
Vi var dit och fick smörgåstårta och fika, mums.
Lovisa och Maja fick stanna hemma eftersom dom inte riktigt var pigga.
Men om Majas röst mår bra i morgon ska hon sjunga på ett dop, vi håller tummarna.
Hon har sjungit i kväll och det lät bra.
Hoppas nu bara att det slutar snöa snart.
Nu ska vi fortsätta framför tv:n .
See you tomorrow.

2 kommentarer:

  1. Hoppas tjejerna kryar på sig och vi hejade oxå på skellefteå killen. Här har vi sett hockey i dag och jag och små grabbarna är riktiga LULEÅ FANS så johan har mobbat oss i dag:( Ha det så gott, tittar in "hos" dig i morgon;)Kramar från Åsa:)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, GRATTIS Hans. Det är ganska lustigt tycker jag att Jimmy och Anders tyckte att de hade större socialkompetens än Hans. Om så var fallet så borde Jimmy ha stått som segrare, eller hur?

    Håller tummarna för Maja du kan höra av dig när det är klart så jag får höra. Kramar till er alla.

    SvaraRadera