torsdag 28 januari 2010

Torsdag


Tänk så skönt!!!
Ja sånt här längtar man extra mycket efter en dag som denna.
Jag vill inte ha mer snööö.
Det är bara att sluta ögonen och börja drömma.
Var ute med hundarna i skogen i dag igen, det gick fortfarande bra att gå i skoterspåret, men så kallt det var.
I dag har jag varit till hvc igen , sen for jag och hälsade på min mamma.
Skulle ha varit på bio nu, men pga telefontrubbel kom vi i komtakt alldeles försent.
Men nog ska vi väl lyckas nån dag. Nu är Micke på hockey så jag och flickorna ska bänka oss framför halv 8 hos mig och Robinson.
Lev och Må.

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Har tänkt på dig idag. Jag håller helt klart med att det har varit kallt. Vi hade Dennis med oss till stan, men han sitter så ner bäddad så han fryser knappast. Nu ska jag se Robinsson och läsa lite. Sköt om er. Vi hörs.

    SvaraRadera