måndag 1 februari 2010

måndag morgon.

Godmorgon !
Jag har sovit utan värk i benet...
Tror knappt det är sant, men jag har vaknat till några gånger , och då har jag kännt efter och jag har inte haft ont, helt fantastiskt. Man undrar vad det plåstret innehöll.
Hursom helst nu är jag ensam hemma !
Tittar mig omkring och kan inte fatta att det blivit så stökigt på några dagar.
Men som jag brukar säga, vi bor 5 pers + 2 hundar på 64 kvadrat.
Hos oss är ju ingen någon annanstans än på bottenplan hela tiden förutom på natten, så det kanske inte är så konstigt att det blir lite stökigt.
Själv har jag blivit förkyld IGEN.
Ska plocka lite här hemma en stund sen blir det soffan tills flickorna börjar droppa in.
Kram !

1 kommentar:

  1. Vad lycklig jag blir att plåstret fungerar, jag har så du får ta en förpackning till om du vill. Ska bli spännande och få höra hur andra natten utan plåstret gick.

    SvaraRadera