söndag 21 februari 2010

snart är det en ny vecka !

En blåsig och kall söndag.
Jag och Mikael har varit i skogen med hundarna, det var skönt trots kylan.
Annars har det inte hänt så mycket.
Jag har börjat måla en ny stol, som jag ska sätta fuskpäls på dynan.
Maja är hos Ekholms, och ska snart hämtas.
Förra veckan var vi ju hemma och sjuka alla utom Maja, så i morgon blir jag själv en stund medans Lovisa far till skolan, det ska bli skönt.
Få se om jag målar nånting då också.
Kan liksom inte låta bli målarburken...
Nej, nu ska jag åka på konsum och handla, och hämta hem Maja.
Få se om jag har någon bild att lägga in i morgon kanske.

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Kallt ute men varmt inne. Har hållit mig inne hela dagen, hoppas på mirakel att jag vaknar imorgon och förkylningen är puts väck. Inte troligt men hoppet är det sista som överger en. Läste att det hade varit -34 idag i blåsten. Brrr. Sköt om er. Vi hörs. Kram/Camilla

    SvaraRadera