onsdag 10 februari 2010

Onsdag 10/2

Oj vad tiden går...
Snart är det mitten av februari.
I dag har vi alla fall varit hela dagen på Lassa, för det vanliga droppet.
Ev är det dags för järn dropp snart i gen.
Vi kom till las. kl 8.00 och blev igångsatta.
Kl 11 dök farmor upp, så då kunde jag åka hem och rasta hundarna.
Jag hann faktist med att dammsuga också, skönt.
Lovisa går skola på lassa mellan 1-2 så jag var tillbaks i tid tills hon slutade.
Vi var hemma lagomt till middag ca 16.30, det blir alltid en hel dag.
I dag flöt allt på, det är inte alltid vi är klara så här tidigt.
Ikväll hoppas jag på en tidig kväll, för jag har inte sovit så bra den senaste tiden.
Tror minsann att lollo ska orka med lite skola i morgon, hoppas jag.
På återseende / Åsa

2 kommentarer:

  1. Ser att du har fullt upp , skulle vilja få lollos blogg adress för jag har ju den i datorn som är trasig. Brukar ju gå in och titta då och då, det är ju så kul att få följa deras vardag oxå. Hoppas du får nu en bra natt håller tummarna för det!!! Kramar till dig....

    SvaraRadera
  2. Denna eviga stress och jäkt. Försökte ringa dig tidigare idag, komihåg att det var lassadag. Dåligt med sömn fungerar inte plåstret längre? Vi hörs kramar från mig som sitter i Umeå

    SvaraRadera