söndag 28 februari 2010

Och snön den bara faller ner...

Visst är han gullig, han undrar nog vad jag vill då jag öppnar fönstret hela tiden.
(sluta skälla)
Så här hittade jag mitt fat liggande och tydligt var att nån varit upp på bordet.
Undra vem ???
Tagen på bar gärning.
Undra om han tyckte dom var goda mina skåde bröd.
Nu har jag ingenstans att he SNÖN...
Har varit ute i 1 1/2 timme och skottat.
Är så slut !
Tänk att det alltid ska snöa när Mikael är borta.
Nu ska jag ta en härlig dusch, och sen blir det att måla ett varv.
Tjingeling!



1 kommentar:

  1. Saknade dig idag på auktion. Det blev ett vackert skåp och väggfotogenlampan. Så nu har jag auktionsförbud av min man... Jag ska ut och skotta, jonas är i stallet och skottar tak - risk för takras, läskigt va! Kram Kicki

    SvaraRadera