lördag 27 februari 2010

Bowling änka.

VAD DET SNÖAR...
I dag for Mikael på bowlingturne, 4 tävlingar borta, så han kommer först i morgon afton.
Själv har jag skottat, tagit det lungt och promenerat med hundarna.
+ matlagning och sånt.
Har precis målat första varvet på Minas stol.
Sen är det uppladdning i huset inför melodifestivalen, för vad annars ska vi hitta på ?
Hoppas det slutar snöa snart, orkar inte skotta mer.
Kanske blir det Auktion i morgon, vi får se.
Sen ska ju Maja spela in färdigt i morgon. Spännande.
Jag längtar så tills vi får hela skivan.
Trevlig lördags kväll !

1 kommentar:

  1. Det såg ut att kunna vara fina saker i morgon...man skulle bara ha mer plats! Hoppas vi ses i morgon. Jag tror jag ska dit. Jag har alltid velat ha en vägg fotogenlampa och jag såg att de hade en sådan. Men man vet ju aldrig hur de ser ut!!!!Kram Kicki som snart också shabbat en möbel.

    SvaraRadera