fredag 12 februari 2010

fredag

Vad jobbigt det är när inte internet funkar alla dagar, man vill bara ut i cybervärlden hela tiden.
I går lyckades jag aldrig komma ut så nu ska jag skynda mig och skriva medans det funkar.
Jag och Lovisa bakade lite kakor i går, känns skönt att ha lite fika i frysen.
Men jag orkar inte göra mycket utan att bli slut.( framförallt i skallen )
Så i dag har jag städat lite på fm, sen har jag legat i soffan hela em.
I kväll blir det Fredagsmys med Tacos som vanligt, men alltid lika trevligt.
Oj vilken skrivkramp jag fick nu då.

Men ett samtal om ett viktigt besök kom just i mellan, redan på måndag får vi komma.
Lite inför framtiden...
Nej nu kommer Mikael snart och då ska han ut och kolla våra aktier (stavas det så? )
så det är bara att säga på återseende.
KRAM

1 kommentar:

  1. Hoppas Tacon smakade bra och att ni har mysigt i soffan. Vi får höras i helgen kanske vi kan hitta på något när vi är gräsänkor;) Kram

    SvaraRadera