onsdag 17 februari 2010

44 År

44 År , gammal som gatan...
Har haft en trevlig dag trots förkylning i huset.
4 av 5 ligger sjuka.

Inte tar jag några fina kort, men den här hyllan har jag målat och hängt upp i dag.
Den är finare i verkligheten.

Svårt att se, men så här blev ljuslyktan. Helt OK.
I afton när Maja skulle och träna bowling, var väl jag piggast, så jag fick skjutsa henne.
Pga att Mina behövde färg, så var jag i på coop bygg.
Där fyndade jag en vibrationsplatta till halva priset.
Lollos doktor vill så gärna att hon ska stå på en sån för att stärka skelettet,
så hon kommer att bli glad när hon får höra att vi köpt en.
I present i dag har jag av min man fått pengar öronmärkta till kläder,lotter, god choklad,ett gott the och ett smaksatt kaffe till min kaffemaskin.
Av Mina fick jag pärlor och tråd till att göra egna smycken.
Av Lovisa lotter, där jag vann 10 kr.
Av Maja ett jätte fint väggskåp som jag ska ha i stugan.

Det kallar jag uppvaktning !
Kram / Åsa

1 kommentar:

  1. Ja det låter gammalt 44 år, för den som endast är 43 år och rena ungdommen några månader till

    SvaraRadera