fredag 5 februari 2010

Fredag

Äntligen fredag, visst är det så man brukar säga.
Önskade bara att jag blev frisk snart, vet inte hur många dagar jag varit förkyld.
Lovisa hade i alla fall feber i dag också, så doktorerna ville röntga lungorna + ta lite prover, så det var bara att pallra sig upp till lassa.
Röntgen var bra, men provsvar väntar vi fortfarande på.
Ska ta och ringa barnavdelningen snart, så får dom kolla.
Annars har jag inte gjort mycke nytta i dag.
Blev slut av sjukhusbesöket så jag sov 1 timme,lagade middag och nu känns det för jobbigt att börja städa, dammråttorna stannar nog kvar en dag till, eller vad tror ni?
Mikael och Mina har just farit på hemma kväll och skulle hyra lite filmer, kvällen är väl räddad? ( skulle inte förvåna mig om det inte är nån film att se, i mitt tycke alltså).
Maja hon följde en kompis hem i dag och har ätit middag där, sedan skulle dom på grottan, så henne ska vi hämta vid 23- tiden.
Ha en skön kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar