lördag 6 februari 2010

Vilket väder !

Vilket härligt väder det varit i dag.
Själv började jag dagen med promenad med hundarna, underbart när solen sken.
Det känndes att jag varit/är sjuk, för jag var väldigt slut.
Då jag kom in föreslog Micke att vi skulle åka till stugan, men man måste gå en bra bit och jag var redan så slut så jag stannade hemma.
Tänkte det var lika bra att städa då hundarna var borta en stund.
Hux flux hade jag tagit ut badkaret och satte igång och skrubbade.
Det var inte en dag för tidigt, vår toa är verkligen inte fräsch.
Lite bättre vart det dock.
Nu var det bara att invänta mannen och höra vad han skulle tycka, han är ju van att jag är lite spontan.
Han blev faktiskt nöjd.
Nu ska jag gå ut med hundarna igen, vi hörs !

1 kommentar:

  1. vilka härliga bilder på hundarna och vad fint det blev när du tog bort badkaret, kan tänka mig att toan blev så mycket större!
    Hade tänkt ta 4 timmar komp i kväll så vi kunde göra en hel dag i skellefteå och passa på att gratta Emilia men när hon inte är hemma så får vi ta det en annan gång. Fast hade planer på att jag och pojkarna skulle sätta oss på bussen efter skolan i morgon för att gratta hon, men då har johan bowling med några kunder i morgon och middag med glada drycker. så han kommer sova hos svärmor och svärfar måndag natt. Så det blir ingen skellefteå för våran del:( Men vi får gratta sen nån gång eller bara över telefon. Vi har bara -10 här och det blir absolut en tur med skidorna i dag.
    Krya på dig och varma kramar från Åsa

    SvaraRadera