fredag 26 februari 2010

fredag

Hejsan !
I dag fredag ska jag träffa mina arbetskamrater, vi ska fira Berit som fyllt år med middag på Gästis i Byske, sen blir det tårta hemma hos Berit.
Det blir säkert trevligt.
Jag har ju varit borta från jobbet ett bra tag nu, men tiden går så fort.
Just nu vet jag att jag kommer att vara hemma på heltid tom. sista April, sen får vi se.
Grabbarna verkar ha överskottsenergi för det busas hejvilt hemma just nu, kanske dags för en promenad...
Ja, Lovisa är fortfarande hemma. Feber efter 2 dar i skolan.
Nu ska jag gå ner och måla sista varvet på stol 2, orkade inte igår.
Kram alla där ute / ÅSA

1 kommentar:

  1. Kul att äntligen vara tillbaka på nätet.Blir spännande att se resultatet på hur gungstolen blir. Ni får börja dra med hundarna det är en jätte bra träning och dom blir riktigt trött oxå. Kramar från Åsa

    SvaraRadera